Camera ascunsa in odorizant SS-CA52 Review si Pareri

Camera ascunsa in odorizant SS-CA52 este un dispozitiv unic și extrem de inovator care combină funcționalitatea unei camere ascunse cu cea a unui odorizant. Camera este deghizată intr-un odorizant, ceea ce face practic imposibil de detectat de către oricine care nu este conștient de adevăratul său scop. Dispozitivul este conceput pentru aplicații de supraveghere și securitate și poate fi utilizat într-o gamă largă de medii, inclusiv case, birouri și alte spații comerciale.

Vezi oferta aici

Camera are o rezoluție de 1,2 megapixeli, ceea ce este considerat a fi de înaltă definiție. Aceasta înseamnă că filmările surprinse de cameră vor fi clare și detaliate, facilitând identificarea persoanelor sau a obiectelor din filmare. În plus, camera are o capacitate de stocare de 32 GB, care este mai mult decât suficientă pentru majoritatea aplicațiilor de supraveghere. Aceasta înseamnă că camera poate stoca o cantitate semnificativă de filmări înainte ca acestea să fie descărcate sau memoria trebuie să fie golită.

Mai multe detalii aici

Una dintre cele mai importante caracteristici ale SS-CA52 este rata de cadre de 30 de cadre pe secundă. Aceasta înseamnă că camera poate capta 30 de cadre individuale pe secundă, ceea ce este considerat a fi o rată de cadre ridicată. Acest lucru este important deoarece o frecvență ridicată a cadrelor asigură că filmările captate de cameră sunt netede și fluide, cu puține sau deloc neclare sau distorsiuni. Acest lucru este deosebit de important atunci când capturați obiecte sau persoane aflate în mișcare rapidă.

În concluzie, SS-CA52 este un dispozitiv inovator și extrem de funcțional care combină funcționalitatea unei camere ascunse cu cea a unui odorizant. Dispozitivul este conceput pentru aplicații de supraveghere și securitate, iar rezoluția sa de înaltă definiție, capacitatea mare de stocare și rata mare de cadre îl fac o alegere excelentă pentru oricine caută o cameră ascunsă fiabilă și performantă.

10

Calitate materiale

10.0/10